Já i moje kolegine navštevujeme vaše zariadenie a jsme velmi spokojení s vaši maserkou Kamilou doufame že její služby budeme moct využívat i nadále
Referencie
———
Veľmi čerstvý zážitok z dnešného rána: po štvrtkovom objednaní na pondelok ráno 8. 00 mi bolo zdelené o 8. 00 na recepcii v Rehabilise, aby som prišiel o hodinu, pretože masérke ušiel autobus.
Vážení, prvý krát som si chcel dať urobiť lymfomasáž. Na stránkach Rehabilisu- senzačné reklamy iba pzitívne písania na net, vyjadrenia klientov iba v superlatívoch!!!! Žiaľ, moja skúsenosť je iná!!! N E D O P O R U Č U J E M!!! Veď súaj iní na rehabilitáciu a určite nie tak drahí, nie.
———
Vážený klient,
dovoľujem si týmto reagovať na Váš názor ohľadom našej prevádzky a vyjadriť sa tak k situácii, ktorú popisujete. Je nám veľmi ľúto, že ste bol nespokojný avšak nie našou vinou pretože, naša zamestnankyňa /masérka/ skutočne do práce meškala nie preto, že nestihla spoj ale preto, že meškal vlak zo Sliača(doklad o meškaní máme k nahliadnutiu v našej spoločnosti). Za vniknutú situáciu sa Vám naša kolegyňa ospravedlnila a snažila sa Vám ponúknuť náhradnú procedúru na náš účet, tak ako to v takýchto prípadoch praktizujeme. Okrem tejto skutočnosti sme zistili, že na lymfomasáž ste sa objednával telefonicky 29.3. 2010 na pondelok 3.5.2010 ale vzápätí ste termín zmenil na 5.5.2010 pretože ako ste sa vyjadril „v pondelok to pre povinnosti nestihnem“ a tak prepokladáme, že klient, ktorý je na 5.5.2010 o 8,00 hod. ste objednaný na lymfomasáž práve vy, vzhľadom k tomu, že ste sa našej zamestnankyni nepredstavil a pod menom bauceron (tak ste sa "podpísal" ako odosielatel mailu) žiadnu objednávku v našom systéme nemáme. Dúfame, že o kvalitách našich zamestnancov a našej prevádzky sa presvedčíte pri Vašej návšteve 5.5.2010 a odídete spokojný bez „tresnutia“ dvermi.
Ing.Radoslav Prímus, konatel spoločnosti
———
Aj s manželom sme veľmi spokojní so službami, ktoré poskytuje toto zariadenie. Stale rozširuje svoje služby, ceny za služby su dostupné pre širokú verejnosť, s obsluhujúcom personálom sme spokojní.
DOPORUČUJEME, priďte a určite začnete chodiť pravidelne tak ako my. Je to úžasný relax.
———
Začala som chodiť do tohoto zariadenia na odporúčanie svojich známich, ktorí na toto zaridenie nešetrili chválami. Porovnávali to s ich konkurenciou a Rehabilis vyhral. Teraz, keď som už aj ja ich klientkou sa môžem s ich názorom len stotožniť a tiež doporučiť ďalším. Príjemné prostredie, ochotní a milí personál, široký sortiment služieb, prijateľné ceny. DOPORUČUJEM
———
Chcem poďakovať celému kolektívu tohoto zariadenia za veľmi milý prístup k zákazníkom, vedia poradiť s procedúrami, komu sa čo hodí. Sú ústretové k zákazníkom. Služby sú poskytované na vysokej úrovni. Veľmi široká ponuka služieb. Odporúčam využívanie služieb tohoto zariadenia.
———
So službami tohoto zariadenia som veľmi spokojný. Príjemné prostredie, personál, ktorí poradí zákazníkovi, kvalitné služby, dobré ceny.
Odporúčam všetkým.
———
Do tohoto zariadenia chodím od jeho otvorenia. Som maximálne spokojná so službami, ktoré tu poskytujú. Veľmi príjemné prostredie, pracovníčky vždy vychádzajú klientom v ústrety, sú k nim veľmi milé, čo tiež robí veľmi dobrý dojem. No napriek tomu, že sa pracovníčky veľmi snažia, niekedy mám dojem, že idú proti svojim silám , pretože na toľkých klinetov čo tam chodí by som privítala , keby ich bolo viac, aby sa mohli viac venovať klientom, hoci tým nechcem povedať, že sa nevenujú. No pri takom množstve kleintov to jednuducho nestíhajú.Odporúčam všetkým. Mate veľký výber procedúr a služieb. To svedčí o tom, že je tam dobrý manažér, ktorý sa snaží rozširovať služby.Zákazníci to vedia oceniť.Vždy tu veľmi dobre zrelaxujem. Odporúčam všetkým.
———
Velmi príjemné. Chodím stále.
———
Referencie
———
———